קונים ומשדרגים

הכי חם בעולם האופנה והלייף סטייל

נועלות את צו האופנה: מותגי הנעליים שכל אחת צריכה להכיר

האם יצא לכן לחשוב פעם עד כמה הנעליים שאתן נועלות משפיעות על המראה הכללי שלכן?  בין אם מדובר בריצת בוקר, בישיבת עבודה או ביציאה לבילוי בשעות הערב – הנעליים הן למעשה האביזר הקטן אך המהדהד והמשפיע ביותר בהופעה שלכן. לנעל יש יכולת לבטא את הסגנון שלכן, לתת להופעה טון קז'ואלי או רשמי ולהוסיף לכן התרגשות וביטחון כשאתן נועלות אותה. עצום ומגוון ככל שיהיה עולם הנעליים, לכל אחת יש את המותגים המובילים שלה שאף פעם לא מאכזבים. אבל אם אתן מחפשות להרחיב את קולקציית הנעליים שלכן, המשיכו לקרוא כדי להיחשף לחמישה מותגי נעליים בולטים שכל אישה צריכה להכיר.

פריטי בלרינס

  • מקור והיסטוריה:  בשנת 1918 נוסד המותג פריטי בלרינס בסדנא קטנה במנורקה, ספרד בבעלות פדרו מסקרו, שם הוא ייצר נעלי בלט עבור בלרינות. למרות שהוקם לפני כמאה שנה, המותג זינק להצלחה ולתהילה הבינלאומית בתחילת שנות ה- 2000 כשהנכדה של פדרו עיצבה קולקציית נעליי בלרינה טרנדיים בעיצוב מיוחד, ובכך הפכה את המותג לפופולארי ואהוב בקרב סלבריטאים וחובבי אופנה.
  • מאפיינים ייחודיים: למרות שהדגמים עצמם נחשבים לקלאסיים, מה שעושה את ההבדל והייחוד הוא דווקא העיצוב – מותג נעלי בלרינאס ידוע בזכות העיצוב המקפיד על טוויסט מפתיע בכל נעל וקולקציה ולצד זה לא מוותר על נוחות מרבית והתאמה לכל רגל. פריטי בלרינס הוא אמנם מותג ספרדי אך כיום ניתן למצוא סניפים של המותג ביעדים רבים ברחבי העולם.
  • למה נשים אוהבות את זה: המותג מאפשר לנשים להיראות אלגנטיות מבלי להתפשר על נוחות. העיצובים הייחודיים שלהם הופכים אותם לבחירה מצוינת עבור אירועים רשמיים וקז'ואלים כאחד.

כריסטיאן לובוטין

  • מקור והיסטוריה: המותג, שהוקם בשנת 1991 על ידי המעצב הצרפתי כריסטיאן לובוטין, הפך לשם נרדף ליוקרה ושיק. נעלי לובוטין, הידועות בסוליות האדומות עם הלכה הייחודית שלהן, דרכו על שטיחים אדומים רבים ובילו בהרבה אירועים יוקרתיים.
  • מאפיינים ייחודיים: המאפיין הבולט של נעלי כריסטיאן לובוטין הוא ללא ספק הסוליה האדומה האייקונית שלהן. בנוסף לסוליה, המותג ידוע בזכות העיצובים האוונגרדיים שלו, החל מסטילטו גבוהים במיוחד ועד לנעלי מוקאסין קז'ואליות יותר.
  • למה נשים אוהבות את זה: נעלי לובוטין הן יותר מאביזר הנעלה; זו הצהרה. נשים מעריכות את המותג בזכות העיצובים הנועזים והשם הבלתי מעורער של המותג המתקשר עם יוקרה ונוכחות.

 

נייק

  • מקור והיסטוריה: המותג נוסד בשנת 1964 בשם Blue Ribbon Sports ולאחר מכן בשנת 1971 השם שונה לנייקי. חברת נייקי האמריקאית אינה עוסקת רק בנעליים לספורטאים, הם חלק מעולם האופנה האוניברסלי היומיומי.
  • מאפיינים ייחודיים: המבחר המגוון של נייקי כולל נעליים המיועדות לענפי ספורט שונים כגון ריצת נפח ופעילות אירובית, לצד נעלי סניקרס שימושיות ההכרחיות בכל ארון. טכנולוגית הייצור החדשנית של המותג מבטיחה נוחות בלתי מתפשרת, בעוד העיצובים שלהם נשארים אופנתיים ורב-תכליתיים.
  • למה נשים אוהבות את זה: נייקי הוא מותג המשלב סטייל עם פונקציונליות. נעלי נייקי הפכו לנפוצים ביותר בקרב נשים ומתאימות ללבוש יומיומי ואפילו אלגנטי. יכולת ההתאמה של נייקי למגמות אופנה מתפתחות בלי לוותר על ערכי החברה והאופי הספורטיבי של הנעליים, הפכו את המותג לאחד האהובים בעולם.

ג'ימי צ'ו

  • מקור והיסטוריה: מותג זה הוקם בשנות ה-90 על ידי המעצב הנושא את שמו – ג'ימי צ'ו, ביחד עם עורכת הווג לשעבר תמרה מלון. המותג זכה במהירות לתהילה עולמית בזכות קולקציית נעלי הנשים בעבודת יד שהוא מציע.
  • מאפיינים ייחודיים: מותג נעלי ג'ימי צ'ו ידוע בעיצובים הזוהרים שלו, באיכות החומרים הגבוהה ובתשומת לב קפדנית לפרטים. החל מסטילטו נוצצים ועד מגפיים אלגנטיים, כל נעל מעוצבת כיצירת אומנות.
  • למה נשים אוהבות את זה: הנעליים של ג'ימי צ'ו גורמות לנשים להרגיש זוהרות ובעלות נוכחות. הן נחשבות לשיא האלגנטיות וננעלות במיוחד באירועים מיוחדים ואירועי שטיח אדום.

בירקנשטוק

  • מקור והיסטוריה: עם שורשים שראשיתם בשנת 1774 בגרמניה, למותג בירקנשטוק יש ניסיון רב ביצירת נעלי בריאות נוחות וטרנדיות. הסנדלים האייקוניות שלהם הפכו לנפוצות בכל העולם במשך עשרות שנים.
  • מאפיינים ייחודיים: נעלי בירקנשטוק עוצבו כדי לתמוך בקשת הטבעית של כף הרגל, עשויים משעם ולטקס ומציעים תמיכה מלאה בכף הרגל ונוחות מירבית. העיצובים הפשוטים והמגוונים שלהם מתאימים לאירועים שונים בכל שעות היום.
  • למה נשים אוהבות את זה: נוחות היא בעלת חשיבות עליונה עבור נשים רבות, ובירקנשטוק מספקת בדיוק את זה. הסנדלים והנעליים שלהם מאפשרים הליכה או עמידה ממושכת ללא כאבים בזכות העיצוב הייחודי התואם למבנה כף הרגל.

לסיכום

כפי שנכתב – נעליים הן הרבה יותר מפריט המכסה את כפות הרגליים שלנו. נעל היא אביזר שפונקציונלי המספק נוחות, מאפשר תפקוד טוב יותר, ומהווה דרך לביטוי אישי באופן בלתי מילולי. בין אם אתן נועלות מותגי יוקרה כמו כריסטיאן לובוטין וג'ימי צ'ו, או שהקולקציה שלכן מורכבת בעיקר מנעלי נוחות כמו פריטי בלרינס, נייקי או בירקנשטוק, המבחר שעומד בפניכם הוא אינסופי ומתחדש. השקיעו בנעליים איכותיות העונות על הצרכים שלכן, מתאימות לאורח החיים שלכן ומבטיחות לכן נוחות וסטייל והיו בטוחות שזו השקעה שתהנו ממנה לאורך זמן.

 

נגישות