קונים ומשדרגים

הכי חם בעולם האופנה והלייף סטייל

בעלי עסקים, ובעיקר אונליין: היום משלוח אקספרס זה שירות חובה

אם עד לפני כמה שנים עסק שהיה לו אתר אינטרנטי נחשב כעסק מתקדם ומשמעותי, עסק שמודע לעובדה שבעידן הנוכחי נוכחות דיגיטלית היא בגדר חובה, הרי שכיום קיים שחקן חדש בזירה. כיום עסקים מבינים שלצד אתר אינטרנט שמאפשר לסגור עסקה בלחיצת כפתור, גם הכרחי שהם יידעו להציע שירותי משלוח אקספרס, ופה נעצור לחדד מדוע מדובר בשירות כה חשוב ומשמעותי מבחינה עסקית.

מיישרים קו עם העידן החדש

כיום אנו חיים בעידן שבו הכול מושג מעכשיו לעכשיו. אנחנו רגילים להעביר כסף דרך אפליקציה. אנחנו רגילים לחמם ארוחה קפואה במיקרוגל. אנחנו רגילים לצפות בסרט שרק יצא לאקרנים דרך המחשב האישי. אנחנו מקבלים ייעוץ בנקאי דרך הטלפון. אנחנו סוגרים טיסה מבלי לצאת מהבית וכדומה. מכאן שהלקוח של העידן הנוכחי רגיל לרכוש ולקבל באופן מידי, ועל כן משלוח אקספרס כה חיוני, ואף במיוחד בעקבות השנתיים האחרונות בהן התחום כה התקדם. יש להבין שהלקוח כבר אינו מסתפק ביכולת לבצע רכישה מקוונת, אלא הוא גם אינו רוצה לחכות. מכאן שאם לא רוצים להישאר מאחור, ויותר נכון אם כן רוצים ליהנות מיתרון יחסי, העסק שלכם צריך לדעת להעניק משלוחי אקספרס.

 

 

יתרון יחסי לצד היבט פסיכולוגי

כאשר עסק מאפשר ליהנות משירותי אקספרס הוא מצטייר כעסק מתקדם שמשקיע בלקוחות. מכאן שמדובר בחיזוק המיתוג והמוניטין העסקי. לקוחות שמים לב לשירותים ייחודיים ומעריכים זאת. מעבר לכך, יש לקחת בחשבון שלקוחות אוהבים את היכולת לבחור. מכאן שגם אם לא אכפת להם לחכות שבוע ימים עד שהמוצר יגיע, הם נהנים מהידיעה שאם הם רק רוצים, המשלוח יכול להגיע בתוך כמה שעות. מעבר לכך, האפשרות ליהנות משירותי אקספרס מאפשרת לחוש שזוכים לחסוך כסף, ופה אנחנו מבקשים להסביר. לקוח שכן יכול לחכות למשלוח מבין שלו היה נעזר בשירותי אקספרס, הוא נדרש לשלם יותר, ועל כן באופן עקיף מרגיש שהוא רוכש בצורה יותר חסכונית, כלומר לעיתים לקוחות נהנים מהידיעה שהאופציה קיימת, גם אם הם לא בוחרים לנצל אותה.

ביטחון מלא

לא פעם מדובר במשלוח רגיש או עדין, ועל כן חשוב לוודא שהוא יגיע ליעד במצב אידאלי. מכאן שבאמצעות משלוח אקספרס זוכים לדעת שהמשלוח לא עובר יותר מדי ידיים וכן מקבל יחס מיוחד. מכאן ששירותי אקספרס גם מאפשרים לוודא שהמשלוח בטוח וגם ממזערים בעיות (למשל ממזערים את האפשרות שהמשלוח ילך לאיבוד). כמו כן, אם מדובר במשלוח רגיש, למשל דבר מאכל שמוטב שיגיע מעכשיו לעכשיו, הרי ששירותי אקספרס מאפשרים לרכישה להגיע במהירות וללא נזק משני. מכאן שתמיד מדובר בשירות חשוב, אך כאשר הסיטואציה או המוצר רגישים, מדובר בשירות שאינו פחות ממשמעותי.

מענה ממוקד עבור צורך משמעותי

מעבר לסך היתרונות שציינו, יש להבין שהרבה פעמים הצורך במשלוח מידי משמעותי, כלומר אין אפשרות אחרת. כך למשל הכרחי שהשמלה תגיע עבור החתונה שנערכת מחר. הכרחי שהמתנה שרכשתם עבור הילדה תגיע למסיבה עד למחרת בצהריים. הכרחי שהעוגה תגיע ישירות לאירוע שמתקיים בעוד כמה שעות וכדומה. מכאן שאם נסכם, נציין שכיום משלוחי אקספרס מאוד משמעותיים. הם מאפשרים להרחיב את מעגל הלקוחות. הם מונעים לאבד לקוחות לטובת המתחרים. הם תומכים במיתוג. הם מאפשרים ללקוחות לחוש שליטה בסיטואציה – הם מהווים נדבך משמעותי נוסף במערך השירות. מכאן שאם אתם עסק, ובטח שאם אתם עסק מקוון, הכרחי להוסיף אפשרות של משלוח מסוג זו, ואף הכרחי לבחור בחברת משלוחים אמינה שתייצג אותכם בכבוד.

נגישות